יום שני, 10 באפריל 2023

סיורי אוכל בירושלים

ירושלים היא עיר עשירה בהיסטוריה ותרבות, והאוכל שלה אינו יוצא מן הכלל. סיור אוכל בירושלים הוא הדרך המושלמת לחוות את תערובת הטעמים הייחודית שיש לעיר הזו להציע. כאן אקח אתכם למסע של מאכלי חובה ומסעדות שכדאי לכם לבקר בהם במהלך סיורי אוכל בירושלים.

ארוחת בוקר מזרח תיכונית

התחילו את סיורי אוכל בירושלים עם ארוחת בוקר מזרח תיכונית באחים Zalatimo לטעום מהמטבח הירושלמי האותנטי. המאפייה קיימת מאז 1860 והיא מפורסמת בזכות המאפה הטרי והחמים במילוי גבינה בשם מוטבק. המוטבק הוא מאפה מסורתי העשוי מדפי בצק דקים במילוי גבינה רכה ומעליו סירופ. אתה יכול גם לנסות את המאפים המפורסמים האחרים שלהם, כמו קטאיף, שהוא קינוח ממולא עם שמנת, אגוזים וסירופ דבש.

 


פלאפל באבו שוקרי

שום ביקור בירושלים אינו שלם בלי לטעום את הפלאפל המפורסם באבו שוקרי. מסעדה זו מגישה פלאפל מאז 1950 והיא מפורסמת בזכות כדורי הפלאפל הפריכים שלה העשויים מעשבי תיבול טריים ותבלינים. אפשר לקבל את הפלאפל בפיתה או כצלחת עם חומוס, טחינה וירקות טריים.

שוק מחנה יהודה

ביקור בשוק מחנה יהודה המפורסם בירושלים הוא חובה לכל חובב אוכל. כאן תוכלו לטעום מגוון רחב של אוכל רחוב ומעדנים מקומיים. אפשר לנסות חלבה טרייה ומתוקה, שהיא מתוקה מזרח תיכונית העשוי ממשחת שומשום וסוכר. תוכלו גם לנסות מיץ רימונים סחוט טרי או לטעום מהחומוס הטוב ביותר בעיר במסעדת Azura.

ניתן לסיים את סיורי אוכל בירושלים בארוחת ערב טעימה במונה. המסעדה ממוקמת במבנה היסטורי ומגישה מטבח ירושלמי מסורתי עם טוויסט מודרני. תוכלו לנסות את שווארמת הטלה שלהם, שמבושלת על רוק ומוגשת עם טחינה, חמוצים ועשבי תיבול טריים. אתה יכול גם לנסות את הכרובית הצלויה שלהם עם רוטב טחינה, זרעי רימון וצנוברים.

סיור אוכל בירושלים הוא דרך מצוינת לחקור את ההיסטוריה הקולינרית העשירה של העיר וליהנות מתערובת הטעמים הייחודית שלה. בין אם אתם מתחילים את היום בארוחת בוקר מזרח תיכונית, דוגמים אוכל רחוב בשוק, או מסיימים את הערב בארוחת ערב טעימה, לירושלים יש מה להציע לכל חובב אוכל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוליש לרצפה

פוליש לרצפה הוא מוצר רב תכליתי שלא רק מוסיף ברק מבריק למשטחים אלא גם מספק שכבת הגנה מפני בלאי. בין אם מדובר בפרקט, למינציה, ויניל או אריחים,...