יום ראשון, 7 באוגוסט 2022

קורס קיובייס – כל מה שצריך לדעת לפני שמתחילים

ההחלטה להתחיל ללמוד קורס קיובייס משותפת לשלל יוצרים, חובבי מוזיקה ואמנים שמעוניינים לקבל כלים להפקה מוזיקלית בתוך האולפן הממוחשב. עם זאת, תוכנת קיובייס היא הרבה יותר מאשר עוד תוכנה להפקה מוזיקלית. אם מסתכלים על התכנים של קורס קיובייס ועל הנושאים השונים שכלולים במסלולי הלימוד, מבינים שמדובר על הזדמנות מעולה להרחיב את הידע ולקבל שלל כלים אטרקטיביים להשתלבות בתחום המוזיקה בפרט והאמנות בכלל.

מה שהכי חשוב לדעת על קורס קיובייס הוא שיש מסלולים שונים. ההבדל בין המסלולים בא לידי ביטוי בכך שלמשל חלק מהם מתאימים עבור חובבי מוזיקה שאין להם ניסיון קודם, בעוד אחרים מיועדים לאמנים או מוזיקאים מקצועיים. בשביל ליהנות מהיתרונות של קורס קיובייס, חייבים לבחור את המסלול המתאים ולוודא שהוא עולה בקנה אחד עם הציפיות ועם המטרות שאותן מנסים להשיג.


מהם תנאי הקבלה וכמה זמן הוא נמשך?

דברים אחרים שכדאי לדעת על קורס קיובייס מראש קשורים לתנאי הקבלה. כאן יש משמעות כמובן לשאלה באיזה קורס בדיוק בוחרים, בגלל ההבדל בין מסלולים למתחילים לבין מסלולים למתקדמים. אבל באופן עקרוני, ברוב המסלולים של קורס קיובייס יש צורך להגיע לראיון קבלה ולהוכיח ידע בסיסי בתפעול מחשב ובקריאה וכתיבה באנגלית. הקורס גם לרוב מיועד לגיל 18 פלוס, אך ניתן להתקבל אליו מוקדם יותר לפי החלטה של ועדה פדגוגית.

משך הקורס הוא בממוצע כ-100 שעות אקדמיות. אם רוצים לשלב קורס קיובייס במסלול לימודים קיים או בקריירה ועבודה במשרה מלאה, ניתן לעשות את זה עם שיעורי ערב או בימי שישי. בכל מקרה, מומלץ להגיע לפחות פעם אחת לשיעור ניסיון של קורס קיובייס ולפגוש את נציגי הצוות והמרצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוליש לרצפה

פוליש לרצפה הוא מוצר רב תכליתי שלא רק מוסיף ברק מבריק למשטחים אלא גם מספק שכבת הגנה מפני בלאי. בין אם מדובר בפרקט, למינציה, ויניל או אריחים,...