יום חמישי, 14 ביולי 2022

איך מבצעים פוליש לרצפה?

פוליש לרצפה מבוצע עם מכונה בשם הליקופטר, שהתפקיד שלה הוא להסיר בעדינות וביסודיות את השכבה העליונה של הריצוף הקיים. אחרי שמסירים את שכבת הריצוף העליונה וחושפים שכבה חדשה ומבריקה, מורחים על הרצפה חומרי ניקיון. כמו כן, אפשר לשלב בתהליך של פוליש לרצפה גם יישום שכבת סילר למניעת החלקה, שיפור הבידוד ויצירת שכבת איטום.

הדרך להשיג את המטרות השונות של פוליש לרצפה היא להתייעץ עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו. הבעיה היא שלא כל חברת ניקיון יכולה גם לספק פתרונות של פוליש לרצפה, מה גם שצריך להביא בחשבון את ההבדלים בין שירות ללקוחות פרטיים לבין שירות ללקוחות עסקיים. 


 

כמוכן, ניתן לקבל המלצות על פוליש לרצפה. את ההמלצות אפשר לאסוף מלקוחות קודמים שמכירים באופן אישי, כמו חברים או משפחה. אם לא מכירים אנשים מהמעגלים האלה, יהיה מקום להרחיב את החיפוש ולהיעזר במידע מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

מה היתרונות של פוליש לרצפה?

פוליש לרצפה מבטיח יתרונות רבים. הוא מאפשר הברקה מיידית של הרצפה, משפר את הנראות של הריצוף ומשפיע גם על חלל הפנים בבית וגם על משרדים, בתי עסק, חנויות וחללי עבודה משותפים. כלכלית, משתלם יותר לבצע פוליש לרצפה מאשר להחליף את הריצוף.

עוד יתרון של פוליש לרצפה בא לידי ביטוי בכך שהוא מגן עליה מפני שחיקה, בלאי ונזקים מיותרים. באמצעות הפוליש ולאחר מכן יישום של שכבת הסילר, ניתן למנוע מכתמים ולכלוך לחדור אל הריצוף או בין האריחים. התנאי היחיד לניצול היתרונות של פוליש לרצפה באופן הזה הוא להזמין חברה מקצועית, מיומנת, יסודית וכמובן בעלת ניסיון מוכח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוליש לרצפה

פוליש לרצפה הוא מוצר רב תכליתי שלא רק מוסיף ברק מבריק למשטחים אלא גם מספק שכבת הגנה מפני בלאי. בין אם מדובר בפרקט, למינציה, ויניל או אריחים,...