השוואה בין סוגים שונים של מוקדי מענה אנושי לעסקים מגלה שיכולים להיות הבדלים מסוימים בין אופי הפעילות וסל השירותים שהם מספקים. באופן עקרוני, את ההבדל הכי בולט ומשמעותי ניתן לראות למשל בין מענה אנושי לעסקים קטנים לבין מענה אנושי לעסקים גדולים. ברוב המקרים, גודל העסק נמדד במספר העובדים שיש לו. אבל מבחינת הפעלת מוקד מענה אנושי לעסקים, צריך גם להסתכל על מספר הלקוחות.
לא לכל עסק יש אותו מספר עובדים ואת אותו מספר לקוחות, לכן גם האופי של מוקד מענה אנושי עשוי להיות מעט שונה. בשביל לרכז את כל היתרונות של מענה אנושי לעסקים תחת קורת גג אחת וליהנות מהם גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, כדאי להגדיר מראש את תחומי הפעילות וההתמחות. לאחר מכן, ניתן להסמיך כוח אדם רלוונטי שיידע לתת את התשובות המתאימות לכל לקוח שיוצר קשר עם בית העסק ומבקש לקבל ממנו מידע.
מי העובדים המתאימים עבור מוקדים של מענה אנושי לעסקים?
מענה אנושי לעסקים חייב להיות חלק ממוקד מקצועי רחב וגדול. ככל שהמוקד גדול יותר, כך סביר להניח שנצטרך לגייס בשבילו עוד עובדים. הדרך לגייס את העובדים המתאימים עוברת בקבלת קורות חיים, שיחה אישית ולעיתים גם מבחני אישיות כאלה ואחרים. אבל בסופו של דבר, המעסיק הוא היחיד שאחראי גם על גיוס העובדים וגם על ההסמכה שלהם.
העובדים המתאימים עבור מוקדים של מענה אנושי לעסקים קטנים וגדולים חייבים להיות מקצועיים ואמינים. כדאי לתת עדיפות לעובדים שמבינים את החשיבות של מוקדים כאלה עבור בית העסק ולכאלה שמגלים תודעת שירות גבוהה. אם העובדים מקצועיים, בעלי עסקים ירוויחו מוקד שמביא להם עוד לקוחות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה